نمایه نویسندگان

آ

  • آزموده، معصومه مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]

ا

  • احتشام، زهرا رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • ارغند، یلدا مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
  • امین یزدی، سید امیر پدیدار شناسی عدم الگوپذیری اخلاقی از معلم: تجربه زیسته دانش‌آموزان چند ملیت در شهر مشهد [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 202-222]
  • اناری نژاد، عباس رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
  • ایمانپور، فرناز تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]

ب

  • بارانی، زینب بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
  • باقری، محمد مهدی بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
  • بزمی، مهناز ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • بهجتی اردکانی، فاطمه بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
  • بهشتی زاده بافقی، سیده عطیه ب مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]

پ

  • پاک مهر، حمیده اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • پاک مهر، حمیده مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
  • پرهوده، فرزاد فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
  • پورجعفری، حجت الله بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]

ت

  • تربتی نژاد، حسین پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
  • تربتی نژاد، حسین بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]

ث

  • ثالثو، ابوبکر پدیدار شناسی عدم الگوپذیری اخلاقی از معلم: تجربه زیسته دانش‌آموزان چند ملیت در شهر مشهد [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 202-222]

ج

  • جباری دانشور، انیسه مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]

ح

  • حسن زاده، سمیه مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
  • حسین پور، محمدرضا اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • حسینی نسب، سیدداوود مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
  • حیدری، مریم بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]

خ

  • خالوندی، فاطمه بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]

ر

  • رضاپور میرصالح، یاسر بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
  • رضایی، اکبر بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
  • رفیعی، محمد صادق رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]

ز

  • زارعی، محسن بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]

س

  • سمیعی، لاله اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]

ش

  • شاه محمدی کلیبر، مهسا بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
  • شجاع نهند، حبیب اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • شم آبادی، زهرا بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
  • شیرانی بروجنی، سودابه مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]

ص

  • صادقی، الهه واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • صباغ کرمانی، لیدا بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]

ظ

  • ظفرنیا، سیما رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهت‌گیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]

ع

  • عابدی پریجا، حسین واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • عبدی، سولماز مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
  • علی پور، مرضیه ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • علیدوستی، فاطمه رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهت‌گیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]

غ

  • غریبی، جلال مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]

ف

  • فرجزاده، رامین اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • فروغی سوها، فردین مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
  • فهندژ سعدی، پری رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
  • فولادچنگ، محبوبه بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]

ق

  • قموشی، زهرا رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • قندی زاده، مهناز پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]

ک

  • کاظمی، مرضیه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • کاویار، اکرم پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
  • کرامتی، انسی بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
  • کریمی، پریسا مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]

م

  • محبی امین، امینه بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
  • محمدزاده، علی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
  • میرکمالی، سید محمد رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]

ی

  • یاسمی، صدیقه بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]